Thursday, March 4, 2010

:: Visa , KLIA, & The Story - Part 3-Finale ::


The final part..
- 13 Februari 2010 -
Geng2 dr kelantan+terengganu semua dah start balik.
Last tinggal je la aku n Wan Cah.
Macam yg dh di-plan sjk dulu lg, esok pagi Spark akan anta aku pegi KLIA,
sbb nak anta sumone yg mmg rapat sgt dgn aku, & dia akan ke Australia untuk sambung belajar kat sana.



Fatin Syazwanni



=(





Untuk dipendekkan citer, Spark decide nak bwk kitorang pegi tido kat rumah sepupu dia kat Putrajaya,sbb in case anything happened, kitorang dh dekat sgt dah dgn KLIA dr ctu.


-14 Februari 2010-
And antara benda yg diexpect utk jadi, mmg jadi btol2 la..
kitorang bangun tido lewat.
4 ur notes, her flight will be at 10 am, her check-in will be around 8 am ++..
and the best thing is, kitorang smua terjaga dr tido dlm 6.30 gitu..huhu
actually aku terjaga masa tu, bgn2 check jam, mmg tros segar mata la,
dgn kalut n gelabahnye, aku lari pegi kejut spark.
mmg xmandi la pagi tu, pakai baju,straight pegi KLIA..huhu
Spark mmg pecut kete mcm nie hal hidup n mati bg dia..haha
credit ar kat mamat ni atas usaha yg ditonjolkan..=p

Alhamdulillah, seb bek smpat, n nasib baik gak, check in dia pukul 9..
dr ctu, aku dpt jmpa dia sekejap je,
yela, family dia ramai yg dtg, xkan aku nak kaco kan..
at least, smpt tgkp gambar sama2, yg last kat M'sia wat ms nie..
cdey nie wey..
sj xnk tnjuk..



ska ati ar...



So, tu la gambar last kami dua kat Malaysia ni.
Then,
suddenly...
Dia dah pun tinggalkan kitorang untuk pergi nek flight dia..
Nak ilangkan rs cdey nie ckit, aku pegi la jumpa mama dia, sembang2..and alhamdulillah,
semuanya ok. ^^
Juz kdg2 terasa sunyi sgt2,
bila xde lagi sms dr dia.
thinking on a positive side,
We hav YM and facebook..so chill! ^^



So, 4 years from now,
till we meet again..
Fatin Syazwanni.




3 comments:

  1. ahahaha, naseb baek tdo putrajaya, kalo tdo jalan duta? melepas da ak rasa haha
    ak bru nk stat update blog~ huuu, bnyk stori ni~ tapi picas kurang! haha

    ReplyDelete
  2. fatin syazwani ni pun saina ek? macam familiar je muka. huhu

    ReplyDelete