Wednesday, February 3, 2010

:: Results : Sad+Happy ::

25hb Januari 2010
Subuh tu, aku sampai KL Sentral lepas nek tren 12 jam dr kedah..zzz
kebas..
expect nak dapat result cepat, sbb online result dh kena delay..
tapi, as expected gak,
masalah sama masa nak amik result AS level exam dulu, jadi skali lg..
aku tak tau la knapa sesetengah org anggap pangkat dia terlalu tinggi sampai boleh
exceed international examination board..
sesuka hati nak hold result sedangkan tempat len boleh je show result lepas international exam board tu dh bg release.
xpela..
bukan pe, juz kesian..
lecturer pun xtau nak wat cena,
kitorang xsalahkan lecturer kitorang k..
diorg pun mangsa keadaan org atasan mcm kitorang gak..adeh..
kitorg (spark,aku ,toriq,pofin,rudy,hashim,skop,cakip)
dah mogok kat luar tu, duk merata koridor, sampai sesak..
last2, lepas tunggu punya lama..smpat tido sampai rs puas taw x..
br la nak dpt..


Alhamdulillah, masa tgk result ni, aku happy sgt2...
madam lak ms nak gtau result tu, tersengih2 wat aku cuak..haha
tp, aku xexpect result aku ceni..juz harap plg tinggi pun, dpt 3B je..
sbb ms jwb exam aritu, aku xyakin mcm2, tmbh2 lepas abes jawab..smua duk discuss jwpn, and yg cdeynye, slalu aku jawab salah, xpun careless...huhu
tp, dah rezeki, alhamdulillah..
cuma hepy2 tu xlama,
terbantut la jgk..
sbb ada gak member aku, bleh kata semua mmg rapat..diorg xlepas cut-off..
=(
so, esok tu, kitorang pegi la jumpa JPA, discuss pasal rayuan..
so harap2, JPA consider semua benda yg jd mslh kat kami sjk kami blajar kat s.alam tu..
sgt2 harap semua dpt fly..
amin~

anyway, thanx sgt2 utk Madam Hana, Madam Atikah, Miss Fauziah,
Miss Nhawal (senior from saina nieh sbnrnye, haha),En Saleem,Ustaz Herzali..
and semua lecturer len yg xberkesempatan ajar kitorang sampai abis..
^^



5 comments:

  1. ko tetnggal nak mention nama pokgad kta yg jd pelawak tu... ahahaha

    ReplyDelete
  2. congrats!!! yg xlps tu jugn putus asa ye =)

    ReplyDelete
  3. congrats!! yg xlepas tu jgn putus asa ye=))

    ReplyDelete
  4. haha..lupa lak..xpela.. ko ltk dlm blog ko la plak..=p

    thanx dear..hehe

    ReplyDelete
  5. wahh! terharulah baca abg jatmi oihh.
    all da best in ur relationship yeahh.

    ReplyDelete