Thursday, June 25, 2009

:: Why!!???!!! ::

Marilah bersama2 menyumbat segala ilmu complex numbers ke dalam hati dan sanubari ini.
Lol..
perbualan yang xbleh blah...

Puan Atikah : Ha... kita sambung balik Complex Number kita.. z-i-2(ditulis atas whiteboard) ...nak lukis Argand Diagram dia cena?

Student JPA Group A : ...... (hape tuu)

Sesetengahnye : Kita dah belajar ke? (haha..lg xbley blah)

Huda : (-2,-1) eh2!, (-2,1), eh!!! (2,-1), eh silap! (2, 1)

Student JPA Group A : ......Ha??? (Still blur dgn soalan)

Jatmi : Ha..Abis Semua Dia Hentam...hohoho

Puan Atikah : ...

Student JPA Group A : ......

Puan Atikah : Kamu nie ingat ke x...disebabkan kamu xingat dah, maka, .....

nex class saya buat kuiz!!
(sambil buat muka hepy yang berunsur sinis)

Student JPA Group A : ......( blur jap)...HAA!!!!!!!!

Huhu...ingatkan ayat nie yg nak kuar..--> ... disebabkan kamu xingat, saya nak ajar balik)..
hampa~..dan nex class yang dimaksudkan adalah hari jumaat...lol..huhu









4 comments:

  1. huhu~
    ampun..aku cume teka je..huu~
    complex sgt...hihi....xpe2...insyaAllah bleh...ko kan teror~
    =)
    da leas da pun kuiz..aku ido kol 3pg semata2 nk kuiz...huhu~

    ReplyDelete
  2. *tido
    sory...byk lak typing error..hihi

    ReplyDelete
  3. uiyoo..smpi 3 ...hahaha
    elele...wat xterer ley... aku terror..bukan terer...haha
    td pun jwb xabes

    ReplyDelete